woensdag 1 oktober 2014

You're the best!

Gisteren zag ik de nieuwe Liftchallange voorbij komen, denk ah die is is leukkkkk!

 

Dus gisteravond, tijdens de voetbal kroop ik heerlijk in mijn freubelhoekje om aan de slag te gaan.
Papier te voorschijn getoverd, wat stempels en... mijn niettang!
Joh wat ben ik blij met dat ding, superhandig, licht in gewicht, licht lekker in de hand, top ding!
Ook Eva kan er prima mee overweg, want die heeft een half pakje nietjes gespendeerd aan het vastnieten van al haar uitgeknipte Intertoys knipsels voor haar verjaardag.
Ik kan jullie mededelen dat het een flink boekwerk is geworden en ik vrees Eva op zoek moet naar hele, hele rijke ouders!

Nu ben ik morgen, 2 oktober alweer een jaar SU demo, time flies when you have a hobby! Nu dacht ik dat het misschien wel leuk was om er een extra, Stamp, Stock, NIET & Save, aanbieding uit te gooien. Voor wie deze niettang besteld voor 6 oktober krijgt van mij 1000 nietjes cadeau!



Maar terug waar het om draait... De liftchallenge!
Dit is mijn uitwerking geworden, ik heb wat ouder DSP gebruikt, de Banner Framelit dies en Word Bubbles Framelits dies. Het sentiment komt uit de set Big News.


Voor nu een fijne avond, ik kruip nog even achter mijn hobby tafel, morgen alweer donderdag, dus hoogste tijd voor een kerstkaartje!

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige liftkaart heb je gemaakt Judith...ik vind het wolkje zo gaaf!

Groetjes Diny

Nadine zei

Haha wat een verhaal! Leuk om te lezen. En je kaart mag er ook zijn, wat een gave speech bubble. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

Marjan Küppers zei

Ja, een handige niettang is niet te versmaden, zeker met een dochter die graag verlanglijsten maakt :)
Je lift vind ik erg gaaf, leuk met zo'n diaframe en dat een beetje schuingeplaatst. En inderdaad de speechbubble. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.