zaterdag 14 juni 2014

Swaps

Vandaag is het zover...
Mijn allereerste demo-dag in Houten van Stampin' UP!
De swaps lagen al een tijdje klaar en heb ik met hulp van Margaret gemaakt.
Want ik vind productie werk eigenlijk helemaal niet leuk!
Nu had ik het idee om er gelijk een tutorial van te maken,
maar met al die laatste moment dingen die ik heb bedacht is dat er eigenlijk niet van gekomen.
Dus wordt vervolgd....




Het idee kwam na het zien van een kaartje van Brandy's Cards, vond het idee van structuur, geur en de set een geweldig idee.
En daarnaast een andere vulling als chocola!
Ik ben begonnen met het koffie blad, cardstock voorzien van een dikke laag lijm en vervolgens koffie strooien en de koffie vervolgens, net als dat je paneermeel door een cakeblik verdeelt, om de lijm volledig te bedekken met koffie.
Vervolgens ruikt je huis letterlijk weken naar verse koffie!
Inmiddels, helaas ruikt de koffie iets minder, maar het effect is wel leuk!
De kleuren cardstock die ik heb gebruikt zijn soft suede, real red en.... ik vermoed chocolate chip, oh wat vind ik het soms lastig om die kleurtjes uit elkaar te houden.
Het emboste gedeelte heb ik gedaan met de woodgrain embosfolder, het hartje is de schattige mini heart pons.
En dan de stempel, Perfect Blend, hij is zo leuk!
Stokjes "geleend" bij de Ikea en voilà... Swap geslaagd... Hoop ik tenminste!
Nouja... Hele fijne dag ik vermaak me voorlopig nog wel ff in Houten!

Geen opmerkingen: