woensdag 13 september 2017

Post!

*maandag 25 september verzamelbestelling*

Gister opende ik mijn brievenbus, er hangt hier beneden aan de portiek zo'n ijzeren box.
Dus je krijgt alleen maar rekeningen en die felbegeerde blauwe brieven als je daarin gaat kijken.
Tot mijn grote verrassing trof ik naast die niet zo felbegeerde rekening een brievenbusdoosje, voor mij!
Leuk!
Vol verwachting de trap op naar boven, jas uit en kijken, hoe bedoel je nieuwsgierig.
Op tafel rolde er drie kleine pakketjes uit het doosje en verscheen er een glimlach op mijn gezicht.


Wie vaker bij mij besteld herkend ze vast wel, die verpakkingen om de theezakjes gemaakt met het veelzijdige envelop punchboard.
En nu heb ik er zelfs iemand mee geinspireerd om ze te maken en ze zelfs weg te geven.
Na een week vol tegenvallers een pakje om mij op te fleuren en een chocolaatje om mee bij te komen.
Superlief!
Elles je bent een topper, dank je wel! Dit had ik even nodig!

1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk zo een verrassing in je brievenbus Judith...leuke doosjes...

groetjes Rosina