zaterdag 22 juli 2017

Stamp a Stack

 * woensdag 26 juli verzamelbestelling* 

Aanstaande woensdag plaats ik nog een Bonus Day bestelling bij Stampin' Up! bestel je met me mee?
Bij een bestelling van € 60,- krijg je een coupon voor € 6,- voor de maand augustus. Dat is dus 10% korting! Altijd leuk met een oneindig wensenlijstje (al zeg ik het zelf 😇)

Afgelopen woensdag was er weer een cropochtend, op verzoek kerstkaarten dit keer, dus de hoogste tijd voor een stamp a stack, maar met zelfgemaakte scheerschuim achtergronden.
Alexandra schoof ook haar laatste vrije woensdagmorgen van haar vakantie ook weer gezellig aan.
Blijf dat super gezellig vinden dat mensen aanschuiven, inspiratie op komen doen, you name it.
Schijnbaar dacht Alexandra hetzelfde, ze had voor Eva een woensdagmorgen afscheids cadeautje gemaakt en ook aan mij was gedacht. Super lief! Er is wat mij betreft niets leukers als iets zelfgemaakts te ontvangen. Bedankt! Je gaat in mijn kaartenhart aan de muur!


Geen opmerkingen: