donderdag 29 juni 2017

Eindvoorstelling

*zaterdag 1 juli verzamelbestelling icm Bonus Days*
Al de hele dag wil ik bloggen en nu, nu doe ik het gewoon! Gister had Eva haar eindvoorstelling op dansles.
We hadden vooraf een leuk craft tasje gekocht en een notitieblok, volgens Eva hield de juf erg van paars en werd er uit mijn papierkast een vel Blackberry Bliss getrokken, want die vind de juf heel erg mooi hoor Mama.
Zo werd een saai notitie blok opgepimpt met een mooi kleurtje en vervolgens met een wit vel, deze moest ik bestempelen met de dansende dame uit de veelzijdige set Beautiful You waarna Eva ze zelf kleurde met de Watercolor Pencils.

Beautiful You Clear-Mount Stamp Set
Traditie getrouw gingen er in dit tasje ook wat zelfgemaakte kaartjes van deze creatieve Mama. Waar ze voor de juf en meester voor school heel snel klaar was met een vrij ruime collectie in mijn kaartencaroussel, moest ik voor juf Hèlène speciaal aan de slag. Want niks in mijn caroussel voldeed, dus bleef de set Beautiful You nog iets langer op tafel liggen.


De creatieve inhoud


Startpose bij 1 van de dansen


Na afloop een mooie bloem voor de danseresjes!

We hebben gister genoten van de dansvoorstelling, wat was het leuk om iedereen zo vol overgave te zien dansen en wat zijn we trots op onze meid, die ooit als een verlegen muisje op datzelfde podium stond en nu als een ware danseres een show weggaf! Superleuk! Hèlène, bedankt voor al die leuke woensdagmiddagen en geniet van de vakantie!

Geen opmerkingen: