zaterdag 27 mei 2017

Verkoeling!

*eerst volgende verzamelbestelling 5 juni*

En toen was het ineens zomer! Lang hebben we er dit jaar op moeten wachten, en eigenlijk mogen we helemaal niet klagen, maar even omschakelen is het wel! Vanmorgen zijn we expres in de auto gestapt (lang leve climatcontrol) hond mee en rijden maar. De koelhalsbanden van vorig jaar hadden allebei de zomer niet overleefd en Easy had het gister best moeilijk met de warmte. Tijd voor een nieuwe.
Dus in de koele auto op weg, de eerste grote dierenzaak had enkel kleine maatjes op voorraad en adviseerde ons om maandag terug te komen. Dus door naar de volgende. Deze had nog 1 XL band in huis, niet mijn favo kleur, maar zoals manlief zei een koelband is een koelband.

foto van Judith Liefting - Ham.
Easy is happy!

Bij verkoeling denk ik aan strand, zee, golven... Maar volgens de nieuwsberichten vandaag betekent strand vooral file! Dus in plaats van in de file te staan, stempel ik het strand gewoon. Mooie manier om de tijd te doden tot het zonnetje uit onze tuin in verdwenen! Want ik vrees dat ik anders wegsmelt in de tuin.



Gebruikte producten

Papier; Very Vanilla, Crumb Cake, Pacific Point
Stempels; High Tide
Inkt; Archival Basic Gray, Marina Mist, Soft Sky, Real Red, Sahara Sand, Crumb Cake, Old Olive
Stansen, ponsen, embosfolders; -
Embellisments; Linnen Thread

Ik heb er nog een aantal liggen, de allernieuwste Stampin' Up! catalogie! 
Heb jij nog geen demo? En wil jij graag en catalogus? Laat het me weten! Mail jcm.liefting@gmail.com

foto van Stampin Spirit, onafhankelijk demonstratrice Stampin Up.

Fijn, zonnig, weekend!







2 opmerkingen:

ann van dijk zei

Prachtige kaart
Fijne dag verder!
Groetjes Anneke

Rosina zei

Heel mooi deze zomerse kaart Judith...een prachtige vuurtoren erop gestempeld...en je lieve huisdier zal je dankbaar zijn met zo een koelband om...was wel nodig vandaag pffffft!!!

groetjes Rosina