zaterdag 13 mei 2017

Moederdag

*eerst volgende verzamelbestelling 22 mei*

Deze zaterdag stond hier thuis aardig in het teken van Moederdag, dochterlief had het er helemaal druk mee.
's Morgens op de foto als een heus engeltje met vleugels en 's middags portret staan om als karikatuur op een t-shirt getekend te worden.
foto van Judith Liefting - Ham. foto van Judith Liefting - Ham. foto van Judith Liefting - Ham.

Maar ook ik heb niet stil gezeten, vrijdag was Eva op schoolreisje naar Duinrell en had ik een knutseldagje, ik heb toen onder andere dit moederdag kaartje gemaakt. Het idee om de Scribble stans te gebruiken als krans komt van de site van Stampin' Up! De bloemen heb ik nog voorzien van een glittertje met de Wink of Stella, maar helaas niet goed op de foto te zien.



Gebruikte producten
Papier; Very Vanilla, Blushing Bride, Pear Pizzaz, Mossy Meadow (ret.) cardstock, Falling in Love DSP, Blushing Bride Glimmer Paper, Delicate White Doily
Stempels; Jar of Love, Sentimenten
Inkt; Blushing Bride, Powder Pink, Old Olive, Lemon Lime Twist, Rose Red 
Stansen, ponsen, embosfolders; Scribbles Framelit Dies, Botanical Gardens Framelit Dies, Jar of Love Framelits Dies
Embellisments; Blushing Bride bakerstwine, Wink of Stella clear

Ik wil dit kaartje graag meelaten doen aan de maand challenge bij Cards & Scrap Inspiratieblog "moederdag".

Voor nu een hele fijne avond en voor degene die het Songfestival volgen, toi toi toi!En morgen een fijne dag!

2 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtig Judith!
Groetjes Suzan

Rosina zei

Schitterend moederdagkaartje Judith...heel leuk in die zachte roze kleurtjes...
groetjes
Rosina