zondag 14 mei 2017

Lemon Lime Black

*eerst volgende verzamelbestelling 22 mei*

Wat een weekend, het Songfestival, Moederdag en na 18 jaar mag Feyenoord zich Kampioen noemen.
Hebben jullie er nog wat van meegekregen? Of leuke dingen gedaan?
Ik mocht wegens Moederdag vanmorgen uitslapen, tot maar liefst zeven uur! Oeps...
Vervolgens uiteraard verwend met een mooie tekening en een knutsel, waarna Eva en ik samen het zondagse ontbijt hebben gemaakt. Daarna was het voor mij knutseldag! Heerlijk!
Ik had op internet al diverse combinaties van de nieuwe In Color Lemon Lime Twist en zwart voorbij zien komen, dat ik me daar deze morgen ook aan heb gewaagd. Als je het mij vraagt een zeer geslaagde combi!



Gebruikte producten
Papier; Lemon Lime Twist, Basic Black, Shimmery Cardstock
Stempels; Watercolor Wings, Colorful Seasons (verkrijgbaar vanaf 1 juni)
Inkt; Lemon Lime Twist, Archival Basic Black
Stansen, ponsen, embosfolders; Seasonal Layers Thinlits Dies, Bold Butterfly Framelits Dies
Embellisments; Basic Black Metallic Thread

Maar ik kruip nog even achter mijn hobby tafel, fijne avond!

1 opmerking:

Margot zei

Prachtige kleurencombi! Gave kaart Judith!