zondag 9 april 2017

You!

*AANGEPAST! eerst volgende verzamelbestelling 11 april 12.00 uur 's middags ivm RETIRED lijst*
Even een Stampin' Up! mededeling, eigenlijk zou ik maandagavond bestellen in verband met de Retired lijsten, echter worden deze maandagavond om 21.00 pas vrijgegeven. Even na negen uur zal je dus een nieuwsbrief van mij in je mailbox ontvangen.
Staat er nog iets op de lijst wat je heel graag wilt hebben? Laat het me weten voor dinsdag 11 april, 11.30
Ik zal rond twaalven bestellen, voor de lijsten geld OP=OP!

Van de week heb ik gespeeld met de mooie stempelset Beautiful You, totaal niet mijn stijl, maar die dames zijn zo fascinerend dat ik moest ze hebben! Ik heb me zelfs aan het kleuren gewaagd!

Afbeeldingsresultaat voor beautiful you stamp set
Voor challenge #95 vragen ze bij het Scrap Cards challengeblog een kaart met een tafereeltje erop, nou dat is wel gelukt!




Gebruikte producten

Papier; Shimmery White, Rich Razzleberry
Stempels; Beautiful You, Mediterenian Moments, Sitting Here
Inkt; Archival Basic Black, RWatercolor Pencils, Blender pen
Stansen, ponsen, embosfolders; Crealies stansen met stickrand
Embellisments; -

Zo, ik ga mijn kont nog even in de tuin plaatsen, even vitamine D op doen, tot blogs en een fijne zondag verder!

3 opmerkingen:

Irene zei

Zeker weten dat het je gelukt is om een enig tafereeltje te maken Judith, een hele leuke combinatie van stempels! Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge en succes!

xx Irene-DT

Je@net zei

Wat ontzettend gaaf gedaan, Judith. Vind het een super leuke kaart geworden!

martine zei

Hey Judith
wat een heel mooi tafereeltje heb je verwerkt op je easelkaartje
prachtige stempels dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog
liefs DT Martine