zaterdag 29 april 2017

Something old

De retired lijsten, voor de één de mogelijkheid tot een koopje, voor de ander betekend het afscheid.
Maar ik heb in de loop der jaren heel wat sets gespaard waar ik dus echt geen afscheid van kan nemen.
Sommige sets zijn gewoon definitieve blijvertjes, zo ook Zoo Babies.
Die ik vanmiddag weer even uit de kast trok om een leuk tweeling-kaartje te maken.


Mocht jij nog iets willen hebben wat op de retired lijsten of in het clearance rack staat? Laat het me weten, 2 mei bestel ik, ik bestel het graag voor je mee.

Fijn weekend!

1 opmerking:

Je@net zei

Met stomheid geslagen....heb juist vandaag een tweelingkaart gemaakt met hetzelfde modelletje. Voor een jongen en een meisje, heb er de SU beertjes voor gebruikt. Zet 'm van de week op m'n blog.
Vind jouw kaart ook super mooi geworden, Judith. Ze blijven lief die Zoo Babies!