donderdag 27 april 2017

Pinterest-wekker

Hebben jullie daar nu ook weleens last van, Pinterest..? Ik zet tegenwoordig een wekker, want voor ik het weet heb ik een hele avond lopen speuren, pinnen verzin het maar en komt er gewoonweg niks uit mijn handen. Onlangs zag ik dit kaartje toen mijn pinterest-wekker afging.
Zou het een voorteken zijn? Nouja, ik heb het kaartje in elk geval gecased, want ik vond deze toch wel heel erg gaaf. Uiteraard kon ik het ook niet laten om de envelop mee te nemen in het geheel.....



Gebruikte producten
Papier; Whisper White en Basic Black, Pear Pizzaz cardstock
Stempels; Awesomely Artistic, Dragonfly Dreams
Inkt; Archival Basic Black, Mint Macaron
Stansen, ponsen, embosfolders; Botanical Builder Framelit Dies, Stitched Shaped Framelit Dies, Detailed Dragonfly Thinlits Dies
Embellisments; Linnen Thread, Basic Jewel Rhinestones

Helaas gaan de Botanical Dies er ook uit, ze zijn nu fiks afgeprijsd! Twijfel niet langer en bestel ze nu, mail en je krijgt er gelijk de aanstaande catalogus bij (ingang juni 2017!)

2 opmerkingen:

Anne Marie de Koter zei

prachtig ... gaat op mijn verlanglijstje!

Bianca zei

Ja, die had ik ook al bewaard op Pinterest. Is gaaf hé!