vrijdag 24 maart 2017

WIN!!! When in doubt STAMP!!!

* eerstvolgende verzamelbestelling 27 maart *

*little Sale a Bration give away*

When in doubt STAMP!!!

Onlangs was er in Den Haag een informatieve (lees; bere gezellige) avond voor nieuwe demonstratrice en hun up (mijn persoontje dus).
Nu begrijp je ongetwijfeld dat ik heel druk aan de klets ben geweest en niet ben toegekomen aan de Make & Take.
Wie zou mijn Make & Take graag willen hebben en maken? Laat het me onder dit bericht weten, dan zal ik na het weekend een winnaar kiezen*
Het is een zakje met wat velletjes DSP uit de Cupcakes & Caroussel serie en metallic foil doilies en een sjieke gold binder clip. Ik heb er ook nog een leuke stempel aan toegevoegd.
Het voorbeeld zakje is gemaakt door mijn teamie Marlieke van Stampin' Adventures, die deze avond in Eindhoven heeft gevolgd. Dank voor het lenen van je foto!

*actie staat ook op facebook, uit al reacties word 1 winnaar gekozen



2 opmerkingen:

Diny zei

Nou....daar zeg ik geen nee tegen Judith.......dat ziet er heel erg leuk uit!
Liefs Diny

Crejabeja zei

Erg gaaf , ik waag graag een kansje !!!