zondag 19 maart 2017

Watercolor

* eerstvolgende verzamelbestelling 27 maart *

Het is wennen in huis, het is en stuk stiller, maar de wereld draait door en ook je leven moet door, maar vergeten doen we hem beslist niet.
Van de week ben ik even gaan shoppen, Eva haar kledingkast was hard toe aan aanvulling en heb ik mezelf getrakteerd op een super mooi kleurboek vol met exotische bloemen.
Onder het mom van dan kan ik lekker oefenen met de nieuwe watercolor pencils.
Terwijl ik wat kaartbestellingen probeer weg te werken, is Eva alvast begonnen op een kopietje.
Een zesjarig meisje, watercolor pencils en de blenderpen, je hebt er geen kind aan!

foto van Stampin Spirit, onafhankelijk demonstratrice Stampin Up.

Ik kom snel weer terug met een blogbericht met een eigen creatie!

1 opmerking:

Rosina zei

Heel begrijpelijk dat je lieve huisdier mist Judth...en dan eventjes je zinnen verzetten en lekker met dochterlief gaan shoppen is een leuke afwisseling...
Heel ijverig is ze aan het kleuren op die leuke foto....heeft ze van geen vreemde volgens mij...
groetjes Rosina