vrijdag 31 maart 2017

Jarig!

In januari deelde Jana, een duitse collega een geweldig idee, ik wist gelijk dat ik die voor de verjaardag van mijn mannetje wilde gebruiken. Toen leek 29 maart nog heel ver weg en had ik nog alle tijd.
Maar met een volle agenda, een hoofd dat overloopt met van alles en nog wat,was het ineens al 28 maart!
Aaaaah, opschieten geblazen!!! Dus toen Eva 's middags naar school ging ben ik aan het doosje begonnen.



 

Hij is best gaaf hè?! Michel vond het vooral het pop up effect erg leuk.
En de croppers van de woensdagmorgen, gaan nadat ze het grote carousel project hebben afgerond hiermee aan de slag. Wil jij dit doosje ook komen maken, je bent van harte welkom!

Gebruikte producten
Papier; Very Vanilla, Delightful Dyon, Basic Black, Urban Underground Specialty DSP (shares)
Stempels; Number of Years, Gorgeous Grunge, Sealed with Love, Party Pants (ret.)
Inkt; Archival Basic Black, Delightful Dijon
Stansen, ponsen, embosfolders; Love Nots Framelits Dies, Ballon Bouquet Punch 
Embellisments; handheld stampler

Morgen ziet de achterbuurvrouw Sara en heb ik samen met 2 andere buurtjes gefreubeld om er een gedenkwaardige verjaardag van te maken... Word vervolgt....
Fijne dag vandaag, geniet van het zonnetje!


2 opmerkingen:

Diny zei

Wow....dit is echt super GAAF Judith....dat heb je heel erg leuk gedaan en mooie kleurtjes heb je gebruikt zeg! Ik kan best geloven dat je man daar blij mee was!
Groetjes Diny

Judith, Stampin Spirit zei

Dank je wel!