vrijdag 3 maart 2017

James deel 3

* eerstvolgende verzamelbestelling 13 maart *

Gister lag hij dan eindelijk op de deurmat, het geboortekaartje van James! Zo gaaf om iets wat je zelf hebt mogen maken te ontvangen! De inhoud heb ik gemaakt met de nodige stans en plakhulp, maar de Buuf heeft zich uitgeleefd op de vlop. Want die maakt het immers af waren mijn wijze woorden.

foto van Judith Liefting.

In januari begon het met het verzamelen van papier. Vervolgens met glazen, een glas met geponste hoofdjes, lijfjes, voetjes, neuzen er stond een hele rits op tafel. Om na een knipronde netjes in elkaar geplakt te worden om een mooi, schattig beertje te vormen.


Nadat er 100 beertjes in elkaar waren geplakt heeft de Buuf al het cardstock gestanst, want dat stikrandje, daar was ze helemaal verliefd op.
Samen met hulp van Corrie en onze MISTI's, jee wat ben ik blij dat ik die had!, hebben we in twee ochtendjes alle kaarten voorzien van de stempelafdrukken! En kon er geplakt gaan worden.


En uiteindelijk heb je dan een schoenendoos vol met bijna klare geboortekaartjes....


Die ik uiteraard ook nog even op onze tafel wilde showen!




Wat zijn ze schattig hè?!

Na de geboorte van de kleine James, heeft de drukkerij de klus afgemaakt. De kersverse ouders hebben een mooie achterkant ontworpen met de datum, gewicht etc.
Dus na binnenkomst inelkaar plakken en op wereldreis om de geboorte van de kleine James wereldkundig te maken.

foto van Judith Liefting.
Het eind resultaat

foto van Judith Liefting.
De achterzijde

Ondanks dat het een helskarwei was, ben ik beretrots op het eindresultaat en op mijn nieuwe overbuurjongen natuurlijk!
foto van Lou P. Kroeze.

Fijn weekend allemaal!!!




2 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....wat een prachtig project Judith.....het zijn schitterende kaartjes geworden!
Groetjes Diny

Creation by Heart zei

Hallo Judith, wat een voldoening als zo'n project geslaagd is he? Trouwens ook mooi de samenwerking met de drukkerij, heel bijzonder.
Groetjes uit Friesland.