woensdag 22 maart 2017

De Leuke Wereld

 * eerstvolgende verzamelbestelling 27 maart *

Naast dat ik graag met Stampin' Up! knutsel, knutsel ik net als anderen ook graag met andere merken.
Ben al een tijdje lid van een swap-groepje en daar zit Gea, een crea freubelaar met een online winkeltje, de leuke wereld!Ideaal! En nu bestaat dat winkeltje morgen een jaar!
In deze tijden een hele prestatie, dus ik vond dat dat wel een kaartje verdiende!
Eerst gekeken wat ik aan materialen van Gea zelf in huis had, stansen, pootafdrukken, splitpennen etc.
Dat werd hem dus niet, dus ging er een feestelijk Stampin' Up! schudkaartje naar het hoge noorden.



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Peekaboo Peach, Watermelon Wonder
Stempels; Happy Celebrations, Brushwork Alphabet, Labeler Alphabet
Inkt; Peekaboo Peach, Watermelon Wonder
Stansen, ponsen, embosfolders; Large Numbers Framelit Dies, Starconfetti 
Embellisments; Sprinkles Embellisments

Voor nu een fijne avond, ik kruip de bank op met een lekkere kop thee, mocht je nog Sale a Bration wensen hebben, laat het me weten. Nu is de kans om ook de In Colors 2015-2017 te bestellen, want de verwachting is dat ze binnen no time uitverkocht zijn! Voorkom misgrijpen en bestel ze nu!


Geen opmerkingen: