dinsdag 14 februari 2017

Valentijnsworkshop

* eerstvolgende verzamelbestelling 27 februari *

Vorige week had ik een gezellig clubje meiden aan tafel, super toffe workshop voor ze uitgedacht (vond ik zelf). Centraal stond natuurlijk Valentijn met als DSP het Sending Love stackje.





Nu denk je vast, al die dames hebben dit leuke setje gemaakt, maar niets is minder waar. De dames hebben wel dit papier gebruikt, maar ze waren op slag verliefd op de monsters uit de Yummie in my Tummy set.
Dus de mannen van de workshopdames worden vandaag in het zonnetje gezet met deze schattige monsters.
Yummy in My Tummy Clear-Mount Stamp Set
Maar naast het Valentijnskaartje van de workshop, heb ik er stiekum nog veel meer gemaakt. Want met een zoen bezorgde post.nl ze gratis. Een prima excuus om een kaartje te versturen! Zie jij jouw kaartje ertussen?



Ik wens jullie allen een hele fijne, liefdevolle Valentijn met degene die je dierbaar zijn, maak er wat van! 💋


3 opmerkingen:

Bianca zei

Voor jou ook een mooie Valentijn! En ik ben het wel met de dames eens hoor, dat monster is gewoon super knuffelig en leuk.

Rosina zei

Wat een schitterende valentijnskaartjes Judith.. het prachtige papier leent zich daar perfect voor en dan nog die schattige stempeltjes erop...TOP gedaan!!!

groetjes Rosina

Diny zei

Wauw......wat SUPER GAAF Judith!
Groetjes Diny