donderdag 16 februari 2017

UPS bedankt

In december vlogen bij diverse demo's de UPS truck voorbij. Nu had ik me ook aan de truck gewaagd met dank aan de geweldige tutorial van Dawn Stampin Thoughts.
Nu had ik de truck al een tijdje klaar en gevuld staan met chocolaatjes, maarja dan moet UPS ook langskomen.
De hele maand januari trof ik de pech van de bermuda man, geen idee waarom ik hem zo ben gaan noemen, maar als je hem ziet, snap je ongetwijfeld waarom.
Vorige week trof Eva het, toen kwam de juiste mister Brownie, die bijna altijd de pakketjes hier bezorgd, die je in de stad begroet met mevrouw Liefting en bij afwezigheid gerust nog een keer langsrijd omdat die doos op de fiets niet zo handig is.
Dus Sergio kreeg van Eva een kraft tasje, met een flesje water en een stoere, met choco gevulde UPS-truck.




2 opmerkingen:

Rosina zei

een schitterende creatie Judith...leuk om zo een persoonlijk weggevertje te maken...en de inhoud is ook heel lekker!!!

groetjes Rosina

Diny zei

SUPER LEUK Judith!
Groetjes Diny