zaterdag 11 februari 2017

Kus!

* eerstvolgende verzamelbestelling 13 & 27 februari *

Wisten jullie het al? Vanaf vandaag (morgen en overmorgen) kan je jouw brievenbuspost tot 50 gram gratis verzenden met een kus! Ik zeg een prima excuus om een kaartje te sturen, want zeg nu zelf, echte post is veel leuker!

Eigenlijk houd ik helemaal niet van het commerciele concept "Valentijn", maar ik houd wel van post!
En bij het zien van deze bundel was ik verkocht, die schattige mini envelopjes, geheime boodschappen die je erin kan stoppen.. Ik moest hem gewoon hebben.

Sealed with Love Photopolymer Bundle
Sealed with Love Photopolymer bundle 144705

Ik heb heel lang gestudderd om een mooi watercolor effect naar mijn wens te krijgen. Inktpad, refil, waterpenseel een spritser. Maar ik heb heel veel papier verprutst. Tot ik, hoe simpel kan het zijn, een clearblok bekraste met een marker en hem nat spritste en afdrukte op Shimmery White, een mooie achtergrond was geboren!


 Gebruikte producten
Papier; Shimmery White, Melon Mambo
Stempels; Sealed with Love Photopolymer Stamp, Gorgeous Grunge
Inkt; Archival Basic Black, Real Real, Versamark
Stansen, ponsen, embosfolders; Love Notes Framelits Dies
Embellisments; -

Ik wil dit Valentijnskaartje graag mee laten doen bij Ducth Card Lovers challenge #268 "inspiratie foto"

Geen opmerkingen: