zaterdag 18 februari 2017

Hey Chick

* eerstvolgende verzamelbestelling 27 februari *

Sale a Bration is al dik anderhalve maand onderweg, maar eindelijk heb ik een gaatje gevonden om even te spelen met de leuke Hey Chick stempelset! Eigenlijk wil ik nog veel meer spelen, maarja, tijd he...
Hebben jullie daar ook zo'n gebrek aan, of ben ik de enige met tijdgebrek?



 Gebruikte producten
Papier; Crumb Cake, Bermuda Bay, Serene Scenery DSP, Whisper White
Stempels; Hey Chick
Inkt; Archival Basic Black, Watercolor Pencils
Stansen, ponsen, embosfolders; Stitched Shapes Framelits Dies
Embellisments; Basic jewel Rhinestones

3 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig Judith....het lijkt net echt hout!
Ook hier liegen de dagen voorbij moet ik zeggen!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Evy G zei

Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben om de kip zo te gebruiken, maar ik vind het een geniaal idee met een superleuk resultaat!

Rosina zei

Heel leuk dit kaarje judith...zo leuk gedaan me die grappige kippetjes erop op dat houtstruktuur papier...

groetjes Rosina