vrijdag 17 februari 2017

Beterschap

* eerstvolgende verzamelbestelling 27 februari *

Een vriendinnetje van mij was ziek, pas ontslagen uit het ziekenhuis... Hoog tijd voor een kaartje.
Op het moment dat ik het kaartje postte lag ze helaas alweer in het ziekenhuis. Met hoeveel gezondheidspech kan je 2017 starten... Zaterdag bracht ik bij haar het Plus boodschappenpakket wat ik voor haar had gewonnen en toen zag ik deze op haar kast staan, maar die had ik hier nog niet geshowd.

foto van Plus Van der Meer.

Voor Nancy freubelde ik mijn eerste creatie met de Dragonfly Dreams set.


Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Mint Macaron
Stempels; Dragonfly Dreams Photopolymer Stamp Set, sentiment (niet SU)
Inkt; Archival Basic Black, Mint Macaron
Stansen, ponsen, embosfolders;-
Embellisments; Mint Macaron 3/8 Sheer Ribbon, Mint Macaron Enamel dot (ret.)

Geen opmerkingen: