vrijdag 6 januari 2017

Up!

En toen was het ineens alweer vrijdag, de laatste dag van de kerstvakantie.
Gister nog naar de film geweest en vanmorgen een heerlijke knutselochtend met dochterlief.


Ik zag van de week de Liftchallenge #112 en had gelijk iets in mijn hoofd. Echter wat ik in mijn hoofd had, paste niet, tja... soms... Dus bij deze de het kaartje wat ik niet in mijn hoofd had, maar hij is best leuk geworden!



Gebruikte producten
Papier; Whisper White,Soft Sky
Stempels; Lift Me Up
Inkt; Bermuda Bay Ombre pad
Stansen, ponsen, embosfolders; Up And Away Thinlit Dies
Embellisments; Rhinestone Basic Jewels

Voor nu alvast een heel fijn weekend! Doe voorzichtig met de gladheid.

9 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi! Niet in je hoofd, maar toch super gaaf uitgepakt deze kaart, Judith!
Blij dat ik deze set ook besteld heb :o)

Jacqueline DH zei

Hij is leuk zeg!

Marlieke zei

Ik herkende meteen bij welke challenge deze kaart hoort. Mooi gemaakt!

Cornelie zei

Grappig de luchtballonnen, tja soms kan je het leuk bedenken, dat herkennen we allemaal wel denk ik. Evengoed een mooie lift, dank je wel!

Rosina zei

Heel mooi is je liftkaartje geworden Judith...zooooo leuk gedaan met die luchtballonnen...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Anne Marie de Koter zei

Je moet vaker kaartjes maken die je niet in je hoofd hebt
;)

Marjan Küppers zei

Hebben we allemaal wel eens, maar dit alternatief is erg gaaf! Dank je wel voor het meeliften!

Regina de Koning zei

Gaaf geworden!

Ankie vd Polder zei

Hij is zeker leuk en wat een gave kleur ook. Groetjes, Ankie