zaterdag 14 januari 2017

Shake It!

* eerstvolgende verzamelbestelling 30 januari *

Helaas voor Eva vandaag geen sneeuwpret, wellicht dat het nog komt, maar ik heb zo mijn twijfels.
Dus vandaag was en freubeldag, gelijk mijn schudkaartje afgemaakt waar ik woensdag aan was begonnen.
Want hier lag zo'n mooie mal, die moest ik gewoon even gebruiken.


(sorry zag bij het plaatsen pas dat de foto een beetje woozy is)


Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Basic Black, DSP, Silver Glimmer, Silver Foil, Gold Glimmer
Stempels; -
Inkt; -
Stansen, ponsen, embosfolders; Lucky Stars textured embossingfolder, Balloon Pop Up Thinlits Dies, Sunshine Wishes Thinlits
Embellisments; Metallic Sequins Assortment

Ik wil dit kaartje graag aan challenge #92 schudkaart mee laten doen bij het Scrap Cards challengeblog.

Fijn weekend verder!

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Deze is wel heeeeeeeeel gaaf! Echt...erg mooi!

Rosina zei

Een super leuk shakerkaartje Judith...heel mooi det zwart met goud gecombineerd...

creatieve groetjes
Rosina

martine zei

Wat een heel mooi schudkaartje Judith en het is inderdaad een hele mooie mal die je gebruikt hebt
Ook wil ik jou bedanken voor je deelname aan de scrap-cards challenge
fijne zondag liefs DT Martine

Anita van Merode zei

Wow een prachtig schudkaart! Prachtig in de kleuren goed, zilver, zwart en wit. En inderdaad hele leuke mallen.
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita DT