vrijdag 13 januari 2017

Libelles

* eerstvolgende verzamelbestelling 30 januari *

In de nieuwste seasonal staan prachtige libelles, ik heb heel hard mijn best gedaan om ze te weerstaan, maar jullie begrijpen ze waren uiteindelijk onweerstaanbaar.

Dragonfly Dreams Photopolymer Bundle

Nu zullen er onder jullie zijn die sneeuw hebben, alsjeblieft vertel het niet aan Eva, maar hier hadden we vooral vloeibare sneeuw... Wat een koude, vieze, natte regen dag was het vandaag. Kortweg een perfecte dag om deze set eens uit te testen. En ik had nog een klein ideetje voor Lift Challenge #112 dus hoppa aan de slag. Ik was helemaal verliefd op het Falling in Love dsp en stiekum vond ik het best zonde om aan te snijden... Dus ik heb slechts een klein stukje afgesneden en gemat op Blushing Bride cardstock, vervolgens wat libelles uitgestanst en een libelle met Wink of Stella van wat bling voorzien. En zo een vliegend kaartje!



Gebruikte producten
Papier; Very Vanilla, Sahara Sand, Blushing Bride, Falling in Love DSP
Stempels; Recht uit het Hart, Dragonfly Dreams
Inkt; Sahara Sand, Versamark, Blushing Bride embossingpowder
Stansen, ponsen, embosfolders; Detailed Dragonfly Thinlit Dies, Stitched Shapes Framelit Dies
Embellisments; Wink of Stella, Rhinestone Basic Jewels, Blushing Bride Stitched Ribbon

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, wees voorzichtig als het glad is! Al hoop ik stiekum dat het morgen een beetje wit ziet in Schiedam, Eva wil zo graag sneeuw en een dagje... Zou top zijn.
We gaan het beleven.

3 opmerkingen:

Anne Marie de Koter zei

prachtig! ik heb ze met de pre order al besteld maar ben er nog niet aan toe gekomen ... vandaag is een mooie dag!

Marjan K├╝ppers zei

Mooie zachte tinten en wat lief die fladderende Libellen! Een heel lief kaartje en een mooie lift, dank je wel!

Cornelie zei

Mooi en lief idd, volgens mij geen kleurwerk, dat mis ik dan een beetje ;-)
dank je wel!