maandag 23 januari 2017

Ik zag twee beren...

                                              * eerstvolgende verzamelbestelling 30 januari *

Broodjes smeren, oh het was een wonder. Maar die 2 beren, werden er 100.
Want inmiddels ben ik begonnen aan de opdracht voor de 100 geboortekaartjes, een hele eer, absoluut!
Maar wat een werk! Samen met de mama in spe heel veel beertjes geponst en gestanst en vervolgens in elkaar geplakt. 's Avonds in bed droomde ik er nog van!
Maar door een telfoutje, had ik een paar beertjes over, die heb ik voorzien van een vrolijk strikje en het werd spontaan een feestelijk kaartje!






Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Mint Macaron, Pool Party, Flirty Flamingo
Stempels; Touches of Textures, Work of Art & Balloon Celebration
Inkt; Mint Macaron, Pool Party, Flirty Flamingo
Stansen, ponsen, embosfolders; Owl Builder, Fox Builder, Swirly Bird, Balloon Framelit Dies
Embellisments; Rhinestone Basic Jewels

Als de geboortekaartjes af zijn en de kleine is geboren, show ik hier natuurlijk ook al die honderd beren!!!

6 opmerkingen:

Evy G zei

O, wat een schattige beertjes! Daar kan je natuurlijk alleen maar leuke kaartjes mee maken ;-)

Diny zei

Schitterende kaartjes Judith....ik ben ook wel benieuwd naar de 100 geboortekaartjes!
Groetjes Diny

Miranda Mols zei

Wat een werk! Maar o o o wat zijn deze kaartjes schattig! Ben heel benieuwd naar het kaartje.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een werk Judith! Maar ohhh wat schattig....

Rosina zei

Heel mooi deze kaartjes die je gemaakt met het restantje van die super schattige beertjes Judith....en dan zoveel geboortekaartjes gemaakt....Heeeeel knap gedaan!!!

groetjes Rosina

Gaby Dierx zei

Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby