woensdag 11 januari 2017

High

* eerstvolgende verzamelbestelling 30 januari *

Ik ben begonnen met, wat mij betreft, een mega opdracht, 100 geboortekaartjes.
100 X, pfff, een hele eer, maar wat een berg werk!
Mijn  hoofd blijft maar malen, zeker 's nachts, maar na 3 hele slechte nachten, zal ik hopelijk vannacht wat beter slapen. Dus vanmorgen kroop ik "high" van de slaap achter mijn hobby tafel met Corrie.
We hebben heerlijk gewerkt met mijn favo vuurtorens.
Nu rolde er weer een One Layer kaartje uit mijn handen, wie had dat gedacht! Deze vuurtorens doen dus ook mee met de One Layer challenge van Knutsels en Kadootjes.


Gebruikte producten
Papier; Whisper White
Stempels; High Tide, Wetlands
Inkt; Smokey Slate, Real Red, Old Olive, Sahara Sand, Soft Sky, Archival Basic Black
Stansen, ponsen, embosfolders; -
Embellisments; -

Uiteraard kon ik het niet laten om ook de envelop op te pimpen.

Zo, en nu nog even naar de brievenbus en daarna Eva halen, die had vanmiddag al het eerste kinderfeestje van 2017. Fijne dag!


3 opmerkingen:

Monique zei

Wat een super kaartje Judith! Die met de vuurtoren tegen de rand van de kaart is ook gaaf!
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Groetjes Monique

Diny zei

Wat een prachtig setje Judith....heel erg leuk gedaan! Succes met je opdracht....ook wel weer leuk eigenlijk!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hij is zo geweldig leuk deze set, maar ook je kaart Judith. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.