zondag 8 januari 2017

Glibberende Teamdag

Eens per jaar, eens per een teamdag, eens per jaar code oranje?!
Gister hadden we een Stampin Utopia teamdag, in Mierlo dit keer, omdat ik niet naar On Stage ga dit jaar besloot ik om wel naar de teamdag te gaan. Echter die weersverwachting stond beslist niet in de planning.

foto van Judith Liefting.

Het was vooral een hele lange zit en Mariska en ik kwamen maar liefst anderhalf uur te laat aan, maar ach, echte diva's komen altijd laat toch? Maar heelhuids aankomen was het belangrijkste!
Binnen komen, gedag zeggen en toen hoppa de schoenen uit, haha! Vielen met ons neus in de workshops.

foto van Judith Liefting.foto van Judith Liefting.

Ik werd zelfs aan het denken gezet, Marlous van Fabulous Stampin had werkelijk een geweldige workshop bedacht met mijn favo set High Tide. Een beetje technisch voor mijn brein, maar we gaan een uitdaging niet uit de weg! Dus ik heb vanmorgen gelijk een rol tape en ledlampjes besteld om meer van dit soort geweldige creaties te maken!

foto van Judith Liefting.

Word vervolgd....
Bij een teamdag, hoort natuurlijk ook een teamfoto!

foto van Judith Liefting.

En uiteraard kwam ik niet met lege handen thuis, Miranda had zelfs aan Eva gedacht!

foto van Judith Liefting.

Ook kreeg ik van Mariska, mijn bijrijdster, een prachtig mooi kaartje, Maris?! Dapper dat je al die kilometers naast me durfde te gaan zitten met dit weer! Was gezellie!!! 

foto van Judith Liefting.

foto van Judith Liefting.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Leuk verslag van een fijne dag! Super dat je het weer getrotseerd hebt! Leuk om je gezien te hebben. Jammer dat we elkaar amper gesproken hebben. Dat moet een volgende keer echt anders ;-)

Rosina zei

Volgens mij hebben jullie een super gezellige teamdag gehad in Mierlo...jammer dat he weer zo bar en boos was...maar gelukkig heelhuids ervan afgekomen, dat kunnen ze niet allemaal zeggen
een heel gaaf kaartje laat je hier zien...

groetjes Rosina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk verslagje van een innoverend dagje, de workshop was heel gaaf! Leuk dat jij ook al alles hebt besteld...Jammer dat we inderdaad niet veel tijd hadden nog meer te kletsen...groetjes Ingrid

Miranda Mols zei

Kort maar krachtig. Net als teamdag. Maar ben blij dat je het leuk vond en dat je er was.