zaterdag 28 januari 2017

Felien 1!

* eerstvolgende verzamelbestelling 30 januari *

Vandaag werd de kleine Felien alweer 1 jaar, wegens grieperige omstandigheden hier thuis had ik nog geen kaartje gemaakt. Heb natuurlijk een caroussel vol, maar niet voor kleine schattige meisjes die 1 jaar worden.
Pijnstiller, oordruppels en met wat extra moed kroop ik aan tafel. Eva haar oorontsteking heeft mij ook genekt, ik had vanmiddag zelfs het idee van deraf met dat ding, Van Gogh had immers ook maar 1 oor en die was ook creatief. Klinkt uber dramatisch... Maar pfff, oorpijn is dus echt niet fijn ben ik achter (zal dus ook nooit meer tegen dochterlief zeggen dat ze zich aansteld.
Terwijl Eva aan de overkant van de tafel een kleurplaat kleurt voor de jarige jet, verzamel ik wat spulletjes voor een schudkaartje, zo doet het kaartje mee met challenge #92 "schudkaart" Scrap Cards challengeblog.



 Gebruikte producten
Papier; Kraft, Pool Party, Blushing Bride, Very Vanilla, Window Sheet
Stempels; Balloon Celebration Photopolymer Stamp, Celebrate Today Photopolymer Stamp, Number of Years Photopolymer Stamp
Inkt; Pool Party, Blushing Bride
Stansen, ponsen, embosfolders; Little Letters Thinlets (ret.), Large Numbers Framelit Dies, Balloon Framelits Dies
Embellisments; Fancy Sequins Assortment (ret.), Basic Jewel Rhinestones

Best een cutie toch? Maar ik ga Wie is de Mol verder kijken en daarna lekker op tijd naar bed, uitzieken!

Voor wie maandag met mij mee wil bestellen, dat kan, mail mij op jcm.liefting@gmail.com ik verzorg met alle liefde jouw order.

Fijne avond verder! Enne, niet ziek worden!

9 opmerkingen:

Dominique Thomas zei

Ondanks alle oorpijn een heel leuk kaartje geworden!

Bianca zei

Super leuke kaart, Juud! Zal Felien vast leuk vinden zo'n schudballon.

Sarah zei

Mooi!

Scraptastisch zei

Waar je nog zin in had, dan is dit vast een speciaal meisje voor je! Een hele lieve schudkaart is het geworden Judith, zo gaaf met 1 ballon en haar naam op het kaartje! Heel leuk dat je met onze challenge mee doet en veel succes! Beterschap hoor!
Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

Scraptastisch zei

Ik dacht dat ik je blog al volgde,
maar nog niet...nu dus wel!

Rosina zei

Heel lief dit schudkaartje Judith...
enn beterschap met je griep...heel vervelend is dat...
groetjes
Rosina

martine zei

Hallo Judith wat een schitterend schudkaartje ....super gaaf gemaakt !!
dank voor je deelname aan de scrap-cards challenge liefs DT Martine

Danoesja zei

Hoi Judith
Wat een supermooi schudkaartje voor Felien en zo persoonlijk ook met de naam en leeftijd.
Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter met je.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

ann van dijk zei

Wat een schitterend kaartje. Wat is er veel moois op te zien.
groetjes anneke