zondag 11 december 2016

Missie

Dano, de zoon van mijn upline Miranda, is vorige week geopereerd.
Na zijn operatie kwam de vraag naar post, want niets is leuker als het krijgen als post.
Onze Eva krijgt vaak genoeg een envelop uit het verre Geleen, en die worden zeer gekoesterd want die zijn van de snoepjes mevrouw.
Dus nu ging ik aan de slag. Ook Eva maakte een mooie tekening voor Dano en schreef er zelf haar boodschap in.


Mannen en al helemaal jongenskaarten zijn niet mijn ding... Maar voor hele speciale jongetjes heb ik nog wat treatcups achter de hand. Dat Stampin' Up! ze ooit heeft besloten dat ze eruit moesten, ik snap het nog steeds niet...
Maar je neemt een treatcup, een lego poppetje, wat coole kleurtjes en de missie kan van start!
Met een beetje hulp van de Stamp-a-Ma-JIG kon ik het sentiment passend maken voor de tekstwolk.



Gebruikte producten

Papier; Whisper White, Real Red, Silver Glimmer Paper
Stempels; Labeler Alphabet, Recht uit het hart
Inkt; Real Red, Archival Basic Black 
Stansen, -
Embellisments; Treatcups (ret.) & Lego poppetje

Wat denken jullie? Missie geslaagd?


2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je voor Tieshan gemaakt Judith....dat zal hij vast heel leuk vinden...
groetjes en een fijne zondag
Rosina

Diny zei

Wat ontzettend leuk Judith....en het briefje van Eva....zo schattig!
Groetjes Diny