donderdag 22 december 2016

Kerst met Paisleys

Alle kerstkaarten zijn inmiddels alweer aangekomen en ook mijn kast begint aardig vol te hangen met prachtig mooie kaartjes. Echt jullie moesten eens weten hoezeer ik en Eva jullie kaarten waarderen!
Maar andersom vind ik het ook supergaaf om te lezen hoe blij jullie zijn met Eva haar kaartje voor kerst, maakt me een trotse moeder.
Ik ben dus alweer begonnen voor volgend jaar, in de Artisan bloghop kwam ik een kerstkaart tegen met de geweldige Paisleys & Posies stempelset. Je moet er maar opkomen!




Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Real Red, Garden Green
Stempels; Paisleys & Posies Photopolymer Stamp set
Inkt; Hello Honey (ret.), Mossy Meadow (ret.) Delightful Dyon, Garden Green, Real Red, Cherry Cobbler, Archival Basic Black
Stansen, ponsen, embosfolders; Christmas Greetings Thinlit Dies 
Embellisments; Rhinestone Basic Jewels

Gelukkig gaat deze (veelzijdige) set mee naar de Spring/Summer Seasonal, want ik was er nog niet mee uitgespeeld. Staat deze bundel nog op je wensenlijstje, bestel hem nu nog met voordelige bundel korting, vanaf 4 januari is de set enkel nog los verkrijgbaar namelijk.

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Judith ...zooooo mooi gestempeld...lekker rustig...

Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes en hele fijne feestdagen,
Diny