woensdag 28 december 2016

Hop hop hop

* 30 december en 5 januari verzamelbestellingen, bestel je mee? mail jcm.liefting@gmail.com *
 Brenda? Deze is speciaal voor jouw! 



Stiekum had ik kerstvakantie, stiekum zou ik eigenlijk niet meedoen deze bloghop, maar stiekum... Is Juud daar dan toch!!! Ik laat jullie vandaag met een hoop plezier de Happy Celebrations photopolymer Stampset uit de aankomende Spring/Summer catalogus zien met bijpassende, veelzijdige embossingfolders.
Degene die mijn blog (of facebook) al langer volgen weten dat ik graag het negatief van de embossing gebruik en laat deze folder dat nou precies doen!



Heel simpel het Shimmery White cardstock geembost en vervolgens de tekst uit de Large Numbers tekst gebruikt.Een simpel, elegant trouwkaartje met een subtiel glimmertje


Een craft-inpakvel bestempeld met vormen uit de set en vervolgens heel simpel het label gesneden, bestempeld en geponst met de onmisbare gouwe ouwe, Scalloped Tagtopper punch.


Na een stoere Z/W variant, ook een vrolijk gekleurde! 

En omdat er tijdens deze bloghop druk word gezocht naar eieren, het lijkt wel pasen, komt er voor jullie ook hier een EI-tje!

  

Wist je dat?!? Je deze embosfolders ook kunt gebruiken zonder stansmachine? Je kan de letters namelijk gewoon beinkten en vervolgens afdrukken op het papier! Gaaf hè?! Om die reden nog lang niet uitgespeld met deze set.

Veel plezier en inspiratie bij de bloghop-bezoeken van mijn teammaatjes!

Bezoek Klaartje Ga terug naar de vorige blogGa naar de volgende blogBezoek Yvonne


WIN! Doe jij de bloghop, dan maak je kans op een exclusieve Stampin' Up! hostess set uit de Lente/Zomer catalogus: Iconic Occasions 
Wat moet je doen? Op elk blog vindt je een ei. Verzamel alle eieren. Samen vormen ze een zin. Stuur deze zin in een email naar stampinutopia@ziggo.nl vΓ³Γ³r 4 januari. 5 januari maken we de winnaar bekend. *demo's zijn uitgesloten van deelname

29 opmerkingen:

Nadia zei

Leuk gedaan

Ingrid zei

Mooi Judith! Fijn dat je toch even tijd hebt gemaakt om mee te doen. Ik vind vooral de CAS kaart en de laatste "celebrate" kaarten erg leuk. Groetjes Ingrid

Crejabeja zei

Top creaties !!!

Bianca zei

Mooi allemaal, maar ik vind de kaarten met de celebrate en de cirkels erg gaaf!

Krista Kelchtermans zei

heel mooi!

Jenny zei

Mooie kaartjes en tags.
Super leuk om naar tekijken.

Groetjes Jenny

Jacqueline Higler zei

Leuk gedaan, vind je label ook erg leuk voor op een pakje. Geeft net even leuker zo'n cadeau.

En fijne vakantie verder.

Groetjes Jacqueline

Agreable.stampin.fun zei

Heel erg leuk Juud en fijn dat je mee doet. Je maakt vrolijke en mooie dingen dus je hoort thuis in deze hopper die hop.

Sandra van Gompel zei

Heel mooi. Groetjes Sandra

Marlieke zei

TOP dat je last minute ingesprongen bent! En hoe! Kijk nou wat een mooie creaties!

digitalie zei

Foei Judith! Nou wil ik deze set ook hebben!! (En super dat je bent ingesprongen in de hop ;) ) Groetjes, Natalie

HenriΓ«tte zei

Stiekem toch meegedaan en hoe!!! Een mooie set die ook op mijn lijstje staat. De creatie met het kraftpapier ben ik erg fan van. Nog even een hele fijne vakantie:)

Henny Van Den Heuvel zei

Mooie vrolijke kaartjes!

Helena zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, heel vroelijk!

Susan Wevers zei

De embossingsfolders vallen spontaan in mijn winkelmandje. Leuk!

Ellen Hamhuis zei

Ik wilde deze set eigenlijk niet kopen, maar ja, je voorbeelden zijn te mooi.

Muriel zei

Deze set heb ik ook gelijk gekocht, zo leuk. Goed idee om er een voorraadje cadeau-labels mee te maken.

Ingrid zei

Gave dingen weer gemaakt Judith, ziet er heel leuk uit!

Klaartje Delisse zei

Errug leuke kaartjes!!

Relinde Scheepers zei

Mooie kaartje!

Miranda Mols zei

Jij werkt goed onder druk! Wat een mooie creaties allemaal. Die gekleurde happy is helemaal op mijn lijf geschreven.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuke serie Juud, en laat mij deze set nou nog niet opgevallen zijn, ook de embossingfolders zag ik vandaag pas voorhet eerst. Lekker kleurrijk je kaartjes, en het label vind ik erg mooi, geniet nog van je vakantie. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

Manuela Jacobs zei

Mooie creaties. Fijne kleurtjes. πŸ˜‰ Wie zo'n kaartje krijgt voelt zich direct heel goed/gelukkig πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Alma Heijenk zei

ik heb de catalogus erbij gepakt, die embossing folders waren mij niet opgevallen

Miranda Roenhorst zei

Erg mooi! Feestelijke kaartjes

Loes van Hout zei

leuke vrolijke kaartjes

CAM Schampers zei

Leuk gedaan met die embossing folders.
gr. Carla

Wobke Bross zei

De eerste 2 vind ik echt gaaf!

Groetjes, Wobke

Manuela Jacobs zei

Hallootjes lieve Judith, ik wil je even bedanken ivm de prachtige prijs die ik gewonnen heb. 😊😊😊 ik ga er zeker en vast leuke creaties mee maken. Lieve grtjes van een overgelukkige stampin 'up gebruiker.πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†