zaterdag 31 december 2016

High Tide

* 5 januari verzamelbestellingen, bestel je mee? mail jcm.liefting@gmail.com *


En? Wat vonden jullie van de bloghop? Beetje inspiratie opgedaan bij mijn teammaatjes?
In november was er On Stage Local in Amsterdam een feestje voor demo's. Ik was er niet, maar toen teammaatjes de nieuwe catalogus zagen, rolde mijn naam wel over tafel.
Er stond namelijk een geweldige vuurtoren set in, en tja... Zon, zee, strand, vuurtorens... 
Ik moest dus die set hebben! Hij staat hier al even op de plank, tijdgebrek... Maar oh wat is High Tide een mooie set, ik sluit er graag dit blogjaar mee af om er volgend jaar nog heel veel mee te laten zien!



 Gebruikte producten
Papier; Very Vanilla, Dapper Denim
Stempels; High Tide
Inkt; Dapper Denim
Stansen, ponsen, embosfolders; -
Embellisments; -

Gister was ik op het strand in Castricum, waar (helaas) heel veel zeesterren waren aangespoeld. Een natuurverschijnsel wat ik serieus nog nooit heb gezien. Ik maakte daar deze foto...

foto van Judith Liefting.
Ik wens jullie een goed, gezond, liefdevol 2017 toe! Tot volgend jaar!!!




2 opmerkingen:

Rosina zei

Leuke kaartjes met die vuurtorens JUdith...maar ook het hart met die zeesterren is heel mooi...
Ook ik wens een fantastisch 2017 toe
lieve groetjes Rosina

Alma Heijenk zei

prachtige kaart. ik twijfelde of ik de set zou aanschaffen.... geloof toch maar wel er komen zulke mooie creaties voorbij