woensdag 21 december 2016

Foxy

Binnenkort mag mijn Fox Builder pons serieus aan de bak, er staan ruim 100 geboortekaartjes op de planning. Maar vandaag rolde deze kaart uit mijn pons, gespot op pinterest en zo verschrikkelijk schattig dat ik hem gewoon moest CASE-en.



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Melon Mambo, Pop of Pink DSP
Stempels; Foxy Friends Photopolymer Stamp Set
Inkt; Archival Basic Black
Stansen, ponsen, embosfolders; Stichted Shaped Framelits Dies, Fox Builder Punch
Embellisments; Rhinestone Basic Jewels

Niets van gelogen toch? Een schatje als je het mij vraagt!

Ik ga me hier nuttig maken, Eva heeft straks een kerstmis in de kerk met school en die gaat er uiteraard als een prinsesje naartoe. Dus omkleden, make up, haren en na de kerk heeft ze kerstdiner op school.
Wegens tijdgebrek heb ik gister al kerstige pannenkoeken staan bakken, dus daar heb ik geen omkijken meer na. Enne, Ria? Je Olaf lichtje staat klaar hoor, gaat mee naar de kerk, naar de samenzang op het schoolplein en daarna mee naar het kerstdiner. Want dat lichtje is tenminste mooi Mama, dus Olaf is goed terecht gekomen, hij word aan het "branden" gezet.


foto van Judith Liefting. foto van Judith Liefting.

Fijne dag nog vandaag!

2 opmerkingen:

Rosina zei

Je kaartje is heel leuk gemaakt Judith ...leuk die 3 vosjes erop...en ook je kerstboompannekoeken zien er heerlijk uit...zal vast wel een geslaagde en sfeervolle dag geweest zijn in de kerk en op school...

groetjes Rosina

Diny zei

Wat ziet je kaartje er leuk uit met de vosjes Judith!
En dan die kerstboom pannenkoeken....daar zal Eva vast lekker van smullen!
Groetjes Diny