vrijdag 9 december 2016

Christmas Spirit

Inmiddels zijn bijna alle kerstkaarten dit jaar weer onderweg naar hun nieuwe huis.
Het was even een beetje stressen, want ik had dit jaar niet wekelijks een kaart gemaakt, niet slim...
Maar het is gelukt! Al ga ik het in 2017 beslist anders doen.

Een van mijn favorieten deze Seasonal is de prachtige bundel, Star of Light, gelukkig blijft deze nog even want ik ben er nog lang niet mee uitgespeeld.



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Indigo Island, Silver Glimmer
Stempels; Star of Light
Inkt; Craft inkt, Indigo Island
Stansen, ponsen, embosfolders; Starlight Thinlits Dies
Embellisments; Metallic Enamel Shapes

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij;
Cards & Scrap Inspiratieblog, challenge december "Glitter"
Knutsels en Kadootjes "Kerstkaart zonder rood of groen"
Scrapcards Challengeblog #91 "Een Sint of Kerstkaart creatie"

Voor nu een heel fijn weekend! Dat er maar een hoop kerstkaartjes bij je op de mat mogen vallen!

3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een prachtig sprankelend kaartje Judith! Het dessin papier is al zo mooi en de glitter ster staat er prachtig op!
Dankjewel voor het mee doen met onze Challenge en succes!
Fijn weekend en groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

Monique zei

Prachtig gedaan Judith. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes Monique

martine zei

Hoi Judith wat een prachtige kaart en wat een hele mooie kleur
Fijn en dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
liefs DT Martine