donderdag 24 november 2016

Flurry!

Een kerstkaart op donderdag, het was altijd zo gewoon en wat had ik altijd een lekkere voorraad als december zomaar weer voor de deur stond.
Dit jaar liep het allemaal even anders, zo ben ik afgelopen maandag pas gestart met mijn kerstkaarten.
Want kerst komt nu toch wel ineens heel erg snel dichtbij nu Sinterklaas in het land is.
Om de productie wat op te voeren, ben ik gestart met vijftallen, de eerste 4 sets zijn al klaar, maar nog een hoop te gaan.



Deze bundel stond haast nog nieuw op mijn planken, hoogste tijd om hem te gebruiken dus!
Daarnaast is deze bundel aanstaande maandag tijdens de 24-uurs FlashSale van Stampin' Up! ook nog eens in de aanbieding. Mocht je deze mooie bundel willen bestellen? Mail of bel me dan uiterlijk zondag de 27e, dan bestel ik hem namelijk maandagmorgen vroeg voor je mee! 



7 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige serie Judith.....mooie zachte kleurtjes!
Groetjes Diny

trijntje zei

leuke kaartenm Judith. groeten trijntje

Rosina zei

Heel mooi deze serie kerstkaartjes Judith....zo mooi die ijssterren erop...

groetjes Rosina

!neke zei

Hele mooie serie is dit Judith !
Altijd goed te zien dat dit SU is !
Heel mooi !!!!!!
groeten Ineke

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Judith!
Groetjes Suzan

marian zei

Prachtige kaartjes deze eerste serie.
Groetjes van Marian

Nancy Soetaert zei

heel mooie serie, zo ben je met een mooie inhaalbeweging bezig!
groetjes
nancy