zaterdag 26 november 2016

FLURRY deel II

*28 november verzamelbestelling, geef uiterlijk 27 november jouw bestelling door*

De productie van de kerstkaarten begint hier aardig op gang te komen.
Van de week heb ik eerst een heleboel sneeuwsterren uit de Flurry of Wishes set op een half A4 geembost.
Om ze vervolgens met daubers, de brayer en 3 blauw tinten, soft sky, pool party en dapper denim, te voorzien van een mooi kleurtje. Met zilveren inkt en de sterren uit de set Holly Jolly Greetings geven het net de finishing touch.

 

Hierna heb ik dit halve A4 in vijf stroken gesneden, tevens heb ik 5 stroken dapper denim cardstock gesneden. Vervolgens het sentiment uit de set Merriest Wishes gebruikt, Be Joyful, op dit moment echt een favorietje hier, wat rhinestones en je hebt heel snel, hele mooie kaartjes als je het mij vraagt!




Ik wil deze kerstkaartjes graag mee laten doen bij de challenge van 52 weeks to Christmas "een kaart zonder traditioneel kerstpapier".
En bij Cards & Scrap inspiratieblog challenge november "Clean and Simple"

Maar ik ga mijn jas aan doen, tijd om met de hondjes te lopen, hele fijne avond!





4 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtig serie kerstkaartjes Judith..heel mooi die hoe je die vericale reep heb bewerkt....zo schiet dat aardig op ...

groetjes
Rosina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaartjes Judith, mooi CAS kaartjes, eigenlijk jammer dat je produktie moet draaien en series moet maken, ik kan het niet, heel knap van je. bedankt voor het mee doen bij 52 WTC, groetjes Ingrid

Syl(via) zei

Wat een mooie kaarten Judith. Echt heel stijlvol. gr. Syl(via)

trijntje zei

Ik vind dit heel mooi Judith. Door de eenvoud de kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje