dinsdag 15 november 2016

6 jaar!

Vandaag werd ons kleine meisje alweer zes jaar! Vanmorgen groot feest op school en lekker trakteren. Morgen haar kinderfeestje en dan gaan we discobowlen.


Tussen de middag kwamen Oma en Tante een broodje mee eten, toen het tijd was om weer naar school te gaan was de postbode druk bezig met post door de brievenbus duwen. Geweldig leuk hoe jullie aan mijn kleine meid hebben gedacht. Wat was ze blij met haar berg post!

 

Daar mijn hoofd vol zat met verjaardag, kinderfeestje, traktaties, sinterklaas verzin het maar, was er weinig plek voor inspiratie. Gelukkig was daar Kylie Bertucci met de kastelenkaart, die ik vervolgens heb gelift in een uiterst roze tintje voor onze kleine prinses.



De volgende keer blog ik weer uitgebreid hoor! Nu ga ik de boel voor morgen voorbereiden. Tot gauw.

2 opmerkingen:

Rosina zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid....wat een schattig meissie ...en je heb een hele leuke kasteelkaart voor haar gemaakt...
beel succes en gezelligheid morgen met het discobowlen

groetjes Rosina

Marit zei

Gefeliciteerd, wat een superkaart heb je gemaakt voor Eva!