dinsdag 25 oktober 2016

Wie jarig is TRAKTEERT!!!

Is het zomaar weer 25 oktober, zomaar weer 18 jaar geworden (alweer!)
En tja, wie jarig is trakteert, dus vandaag trakteer ik jullie op heerlijk luchtig, calorievrij gebak, ik vermoed zelfs dat bij het maken van dit gebak je de nodige calorietjes verbrand!

 

Maar ik laat het niet bij deze luchtige taart, om jullie mijn feestje een beetje mee te laten vieren had ik bedacht dat jullie de maand oktober alle "gebak-sets" exclusief bij mij kunnen bestellen met een feestelijke 15 % korting!






Sweet Cupcake Photopolymer Bundle
Sweet Cupcake photopolymer bundle NU € 44,20

Cookie Cutter Christmas Photopolymer Bundle
Cookie Cutter Christmas photopolymer bundle NU € 37,62

Baker's Box Thinlits Dies
Bakers Box Thinlits Dies NU € 34,00

Cutie Pie Thinlits Dies
Cutie Pie Thinlits Dies NU € 35,70

Zit er iets voor je tussen, zie ik je mailtje graag verschijnen, jcm.liefting@gmail.com
Nu de hoogste tijd om even richting de bakker te gaan voor iets minder luchtigs, fijne dag!

1 opmerking:

Marit zei

Gefeliciteerd Judith!