vrijdag 28 oktober 2016

Watercolor

*1 november eerstvolgende verzamelbestelling* 


Heerlijk om op je verjaardag onder post te worden bedolven, deze foto is nog van dinsdag, woensdag en donderdag wist de postbode mij ook nog te vinden. Hardstikke leuk! Maar jullie hebben van mij nog een winnaar tegoed van het pakketje wat ik weg zou geven, Eva en ik hebben samen gekozen voor de prachtige kaart van Dominique, gefeliciteerd. Dus Dominique, er komt post jouw kant op!

Vanmiddag even heerlijk zitten kliederen met inkt en een waterpen en de nieuwste Liftchallenge #110.
Eigenlijk moet ik nodig aan de slag met kerstkaarten, maar deze zat in mijn hoofd en vloeide zo uit mijn handen.
De bloem heeft door hem eerst te embossen een mooi, glas in lood, effect gekregen met het kleuren.



Gebruikte producten

Papier; Whisper White, Shimmery White, Vellum, Fruit Stand DSP
Stempels; You've Got This
Inkt; Versamark, Dapper Denim, Delightful Dyon, Pink Pirouette, Rose Red
Stansen, ponsen, embosfolders; -
Embellisments; Clear embossing powder, Metallic Enamel Shapes

Maar ik ga de laptop afsluiten, heel fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig kaartje Judith...een hele mooie bloem erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Cornelie zei

Mooi! De kleuren matchen zo goed, en deze bloem blijft een toppertje. Dank je wel voor je inzending Judith!

Marjan Küppers zei

Wat een mooi gekleurde bloem! Heel goed past die bij de achtergrond, een mooie lift! Fijn dat je meelift!

!neke zei

Super mooi !!!!!!

José zei

Mooie liftkaart Judith