dinsdag 25 oktober 2016

Stitched!!!

Mijn kaartjes verhaal moet nog even wachten, maar ik kon het niet laten om dit nieuws niet met jullie te delen. Stansen met een stikseltje, ik ben er verzot op en eindelijk zijn mijn wensen verhoord! Wij, jij en ik, kunnen van 1 tot 30 november deze super set stitch stansen bestellen! Exclusief, voordat ze in juni in de grote catalogus komen. Maar juni is zover weg... Dus ben je ook verliefd? Bestel ze 1 november met mij mee! 12 stuks, 4 cirkels, 4 ovalen en 4 vierkanten voor € 36,-

En het allermooiste, matchende stempelsets zijn de gehele maand november ook nog eens te koop met 25% korting!!! Ik voel Sint cadeautjes aankomen of misschien zelfs een vroeg kerstcadeautje, wat denk jij?



1 opmerking:

Rosina zei

Leuke die nieuwe stansjes Judith...

groetjes Rosina