zondag 23 oktober 2016

Star of light

*31 oktober eerstvolgende verzamelbestelling* 

Terwijl Eva en Michel druk in de keuken aan het werk zijn, heb ik de laptop weer aangezet.
Tijd voor een blogberichtje. Vandaag alweer de laatste dag van de herfstvakantie.
Morgen begint het drukke leventje weer, is al het geknutsel over. Want tja.. Een Mama die graag knutselt en een dochter die graag knutselt levert uiteraard een hele hoop mooie creaties op in een weekje herfstvakantie!
Vanmorgen werd ik alvast een beetje verwend voor mijn verjaardag, want dinsdag moet Michel ergens akelig vroeg zijn. Michel, ja zelfs manlief heeft verborgen talenten, en Eva zijn creatief geweest. Een beker gevuld met koffie en de andere met slagroomtruffels van de Bonte Koe, wat een heerlijke verwennerij!

Maar over op het kaartje van de dag, kerst komt langzaamaan dichterbij en mijn voorraadje is echt nog maar minimaal. Dus de hoogste tijd om eens aan de slag te gaan. En met Eva thuis wordt het natuurlijk geen traditioneel kaartje, ik heb gekozen voor paars terwijl Eva aan een roze kaart is begonnen. Eva haar kaart is nog niet klaar, dus die volgt nog...   




Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Elegant Eggplant, Silver Glimmer Paper
Stempels; Star of Light
Inkt; Elegant Eggplant
Stansen, ponsen, embosfolders; Star of Light Thinlit Dies
Embellisments; Metallic Enamel Shapes, Rhinestone Basic Jewels

Ik wil dit kerstkaartje graag mee laten doen bij Stampin your Way challenge #45 "kerstkaart" 

Voor nu nog een fijne avond, tijd voor mij om de keuken in te duiken, eetsmakelijk zo!

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk Judith, dat je man en Eva zo samen aan de knutsel zijn gegaan voor je verjaardag (alvast). Het ziet er heel leuk én lekker uit. Je kerstkaart is een plaatje, wat is het toch een mooie stempel met die sterrenregen erbij.
Alvast een hele fijne verjaardag gewenst, die is dinsdag begrijp ik ? Maak er wat leuks van :)
Lieve groetjes Miranda

Bianca zei

Prachtige kaart is het geworden. Elegant Eggplant is echt een mooie kleur, goed idee voor de kerst.
Eva en Mich kunnen er ook wat van, leuk hoor!

Bianca zei

Prachtige kaart is het geworden. Elegant Eggplant is echt een mooie kleur, goed idee voor de kerst.
Eva en Mich kunnen er ook wat van, leuk hoor!