vrijdag 21 oktober 2016

Life & Garden

*31 oktober eerstvolgende verzamelbestelling* 

Morgen is het zover, dan geeft Stampin' Up! in samenwerking met Life & Garden tuincentra de hele dag workshops. Nu geef ik zelf geen workshop, helaas geen Life & Garden centra bij ons in de buurt.
Maar Anne Marie is morgen te vinden bij Life & Garden in Amstelveen! Hoe tof is dat, één van mijn meiden die dat mag doen! Beretrots!
Dus ga je naar Amstelveen (Handweg 121, 1185 TW Amstelveen), doe haar de groetjes en heel veel plezier.

Plezier, dat was iets wat ik haar ook mee wilde geven, evenals een herinnering. Ik maakte voor haar een kaartje met een vlinderstans waar het ooit mee begon. Haar eerste aanschaf bij mij, het begin van het einde, inmiddels alweer dik anderhalf jaar geleden.
Bij Dutch Card Lovers hadden ze een leuk kleurenpalet als challenge #262 groen, blauw, paars, deze heb ik dus gebruikt.



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Rich Razzleberrie, Vellum
Stempels; Recht uit het Hart, Watercolor Wings
Inkt; Pistachio Pudding (ret.)Mint Macaron, Pear Pizzazz, Soft Sky, Marina Mist, Dapper Denim, Sweet Sugarplum,
Wisteria Wonder,Rich Razzleberrie, Elegant Eggplant
Stansen, ponsen, embosfolders; Butterfly Thinlits Dies, Bold Butterfly Framelits Dies
Embellisments; Fine Tip Gluepen
Voor nu een heel fijn weekend en voor wie een Life & Garden tuincentra gaat bezoeken uiteraard veel creativiteit gewenst!

3 opmerkingen:

Margot zei

Superleuk! De tekst is zo gaaf gedaan! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marjan Küppers zei

Mooi zeg , die achtergrond met teksten! de vlinder komt er ook erg goed op uit. Een prachtkaart en erg leuk dat je hiermee mee doet met DCL.

Anja Curvers zei

Heel erg leuk zo die tekst gestempeld op de achtergrond. Bedankt voor je deelname aan DCL.