dinsdag 4 oktober 2016

Boy!

*31 oktober eerstvolgende verzamelbestelling* 

Het voordeel van deelnemen aan de NVM Open Huizen route is waarschijnlijk dat mijn huis al zo aan kant was en schoon is, dat ik vanmiddag gewoon heerlijk heb zitten freubelen.
Ik zag een hele leuke Liftchallenge, maar ik vrees dat ik niet helemaal voldoe aan de eisen.
Het transparante gedeelte is gelukt en de rest van de kaart, tja niet volgens schets, maar wat mij betreft supergaaf!




Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Pool Party
Stempels; Baby Prints (ret.), Made With Love (sentiment), Superstar (ster)
Inkt; Soft Sky, Versamark & silver embossingpowder
Stansen, ponsen, embosfolders; Little Letters Alfabeth (ret.), Stars framelits dies, Lucky Stars
Embellisments; Silver Metallic Tread, Soft Sky Taffeta 1/8" (ret.)

4 opmerkingen:

Rosina zei

Heel lief dit babykaartje Judith.....
heel leuk met die ster en het draad erachter....zoooo fijntjes

groetjes Rosina..

José zei

Heel lief babykaartje Judith

Cornelie zei

Niets mis met deze schets! Gedraaid, maar je herkent de schets nog helemaal. Erg leuke lift geworden, dank je wel voor het meedoen!

Ankie vd Polder zei

Leuk geboortekaartje geworden zo. Groetjes, Ankie