zondag 2 oktober 2016

30!

Vandaag de grote dag dat mijn kleine zusje 30 wordt! Volgens ons reden voor een feestje!
Dus straks gaan we richting Boxtel voor een klein feestje.
Dat Eva aan het knutselen was ging het over de lievelingskleur van Tante, ik hield het op zwart.
Volgens Eva heel ongezellig, maar in de kaart pakte het heel gaaf uit!
Nu heb ik vanwege onze open huizendag, we hadden maar liefst 3 kijkers!!! de foto's pas bij schemer gemaakt, dus de kwaliteit is niet zo tof als de kaart.



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, BasicBlack, mica, silver foil sheets
Stempels; Number of Years (sentiment)
Inkt; Versamark & white embossingpowder, Stampin write marker Basic Black
Stansen, ponsen; Large Numbers Framelits
Embellisments; Metallic Sequin Assortment

Voor de liefhebbers, maandmorgen gaat er een verzamelbestelling uit, wil je meebestellen, laat het me dan vandaag weten. Zorg ik dat het in orde komt!

Fijne zondag!

1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje voor je zusje Judith

groetjes Rosina