maandag 29 augustus 2016

Wetlands

* 5 september verzamelbestelling, bestel je mee? *

Ik zie op andere blogs en facebookpagina's al diverse kerstkaarten voorbijkomen, ik kan me er alleen nog niet toe zetten. Kerst... voor mij gevoel is het nog amper zomer geweest. Dus dit zomerse weer wil ik graag nog even vasthouden. Een set die zich daar prima voor leent is Wetlands, een set die stiekum al heel lang op mijn planken staat, maar die ik te weinig gebruik. Hoog tijd om hem vaker te pakken, want het is een prachtige set!

Wetlands Clear-Mount Stamp Set

Lekker zomers gevoel gevangen op een shakerkaart! (toch handig een dochter met een zandtafel)

Gebruikte producten
Papier; Crumbcake, Serene Scenery DSP, Whisper White
Stempels; Wetlands, Picture Perfect (zeester, sentiment), Touches of Textures (spetters)
Inkt; Archival Basic Black, Pacific Point, Sahara Sand, Crumb Cake
Embellisments; Linnen Threat, Metallic Threat Gold


Gebruikte producten
Papier; Serene Scenery DSP, Whisper White
Stempels; Wetlands
Inkt; Archival Basic Black, Delightful Dion, Old Olive en Cucumber Crush markers

Na het spelen met de markers volgde het volgende simpele, maar mooie idee. 
Op de foto oogt het cardstock zwart, maar het is Blackberry Bliss, een intense kleur paars die zich prima voor deze gelegenheid leent.


Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Blackberry Bliss (ret.)
Stempels; Wetlands
Inkt; Archival Basic Black, markers Mossy Meadow (ret.) & Blackberry Bliss (ret.)

Niks van gelogen toch? Een prachtige set! Zo en nu tijd om wat te gaan doen, Eva is naar school, de boodschappenlijst ligt klaar, aan de slag. Fijne dag!

1 opmerking:

Margo zei

Wat een prachtige kaarten ! Ik ben echt gek op die set maar heb er zelf eigenlijk nog niet zo veel mee gemaakt. Ik moet er dringend weer eens mee aan de slag !
Groetjes
Margo