woensdag 31 augustus 2016

Wedding Wishes

* 5 september verzamelbestelling, bestel je mee? *

Allereerst dank voor jullie reacties op mijn vorige bericht, Wetlands, volgens mij heeft het bericht geinspireerd om de set veelvuldig te gaan gebruiken. Zie graag jullie creatieve uitspattingen!


Vandaag zijn mijn ouders alweer 39 jaar getrouwd! Gezien de afstand, valt er vandaag eerst een kaartje op de deurmat. Het bloemetje brengen we binnenkort even langs.
Ik heb een snel kaartje gemaakt met de "brusho" stempel, deze geweldige spetters zitten in de Touches of Textures stempelset. En tja die spetters, is inderdaad net Brusho maar dan gestempeld, precies zoals jij ze wil!


Na de prachtige Paisleys & Posies uit de aanstaande Seasonal (morgen gaat hij LIVE!!!) was ik op slag verliefd op het prachtige Copper Foil papier. Toen het binnen kwam met mijn pre order was ik op slag verliefd,, want echt waar mooi papier is gewoon al geweldig om enkel naar te kijken.
Ik heb het kaartje afgewerkt met Wink Of Stella Clear, het staat heel knullig op de foto, maar in het echt blinkt het zo mooi. Zo'n mooi subtiel glittertje, het maakte de kaart echt af!


Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Early Expresso
Stempels; Touches of Textures (spetters), Floral Phrases (sentiment)
Inkt; Versamark, Copper embossing, Wink of Stella
Stansen, ponsen; Hearts Confetti punch, Sweetheart punch, Itty Bitty's Heart (ret)
Embellisments; Metallic Threat Copper, Pearl Basic Jewels

Geen opmerkingen: