dinsdag 23 augustus 2016

Paisleys One Sheet Wonder

* 5 september verzamelbestelling, bestel je mee? *

Van het weekend kwam het met bakken uit de hemel, ik wilde wel gaan freubelen en Eva wilde graag een kleurplaat kleuren, maar geen kinderachtige kleurplaat was de mededeling.
Ze vind het de laatste tijd geweldig om mandela's in te kleuren, maar ik had gelijk een hersenspinsel.
Want naast de matchende stansen, heb ik ook de mooie Paisleys & Posies stempelset (bestelbaar vanaf 1 september).


Dus dat werd een A4-tje, inkt en aan de stempel. En tja... Toen ik dit zag moest ik denken aan de One Sheet Wonder die ik onlangs van Michelle Last had gezien. Dus hup nog een A4 en gaan met dat acrylblok.


Vervolgens moest ik dat mooie papiertje verwerken, degene die mij op facebook volgen hebben alvast wat voorbij zien komen. Maar nu, nu zijn ze allemaal klaar! En ik zeg voor herhaling vatbaar!
Nou daar komt hij hoor, mijn One Sheet Wonder fotobombardement, zitten jullie er klaar voor?!
Men neemt Whisper White en Early Expresso cardstock, een leuke nieuwe stempelset (en bijbehorende stansen) en de basis is gelegd.



met Hello You thinlits, Number of Years stampset, Copper paper en metallic thread



met Er is er één jarig, Copper paper



Met Recht uit het Hart, Copper embospowder en metallic thread



met Sunshine Wishes Thinlit Dies, Early Expresso twine



met Metallic Enamel Shapes, Gold glimmer paper en metalic threat
(sentiment is van het Scrapbook atelier)



met Copper embospowder en metallic threat

met Neutrals DSP stack, Sunshine Wishes Thinlits dies

En? Wat vinden jullie ervan? Verkocht toch? Geweldige techniek en een super gave stempelset!


1 opmerking:

Rosina zei

Woooow Judith wat een schitterende kaartjes allemaal...zooooo leuk
groetjes Rosina