zaterdag 20 augustus 2016

Het cadeautje...

* 22 augustus eerstvolgende verzamelbestelling *

In navolging van mijn blogbericht van gister, het vervolg.
Ik vond dus alsnog een foto van de voor Corrie speciaal gedekte tafel. Heb schijnbaar met mijn neus gekeken, dus bij deze...


Leuke binnenkomer toch?!
Schattig huisje, waxxiebrander, waxxies en waxine lichtjes


Ik heb een serieuze waxxie verslaving, sinds ik een geweldig adresje heb gevonden ben ik verknocht aan diverse lekkere geurtjes. En tja... Daar probeer ik graag anderen mee te besmetten.
Het huisje naast de waxxiebrander is gemaakt met een bundel uit de aankomende Seasonal, Home Sweet Home, een bundel met heel veel leuke stempels en veel stansen! Zodat jezelf je eigen originele huisje kan maken van papier. Ik heb ervoor gezorgd dat het dak schakeld, waardoor ik er iets in kon doen en de ontvanger het open kan maken zonder het huisje stuk te hoeven maken.

Nog genoeg ideetjes met deze leuke bundel en nu de zomer vakantie op zijn einde loopt ook weer meer freubeltijd (hoop ik).


Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Tip Top Taupe, Cherry Cobbler 
Stempels; Awesomely Artistic
Inkt; Mint Macaron, Tip Top Taupe
Ponsen, stansen; Home Sweet Home (verkrijgbaar vanaf 1 september)

Geen opmerkingen: