vrijdag 19 augustus 2016

Happy Pop Up!

* 22 augustus eerstvolgende verzamelbestelling *

Vandaag is Corrie jarig, Corrie komt hier inmiddels alweer dik een jaar over de vloer en behoort praktisch tot het meubilair.
Eva is er dagen druk meegeweest, want ze moest zus nog knutselen en dat moest nog gedaan.
Puntje bij paaltje was woensdagmorgen voor de crop, de tafel bezaaid met cadeautjes.
Eva had een mooie verjaardagsmuts/kroon gefreubeld, tekeningen en een windgong... En ik had er een foto van gemaakt, maar ik was iets te fanatiek met foto's opruimen op mijn telefoon vrees ik.
Wellicht dat Corrie ze nog kan maken?!

Maar omdat Eva zich zo had uitgesloofd, kon ik natuurlijk niet achterblijven. Onlangs kwam er een pop-up fold tutorial voorbij van Sacha op You Tube. Dus om niet helemaal in de schaduw van Eva te vallen, heb ik me hier op gestort.
Ik zal straks op facebook een filmpje plaatsen hoe hij openklapt, maar hier wat foto's, belichting is niet super maar de kaart was al weg toen ik daar achter kwam, helaas.





Corrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je het kaartje en bijbehorende confetti in de envelop net zo vond als Eva en ik!

Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Tip Top Taupe, Mint Macaron, Watermelon Wondr, Vellum 
Stempels; Awesomely Artistic, Number of Years, Touches of Textures, Balloon Celebration
Inkt; Mint Macaron, Watermelon Wonder, Old Olive
Ponsen, stansen; Hello YouThinlit Dies, Word Window (ret), Washi Label (ret) 
Embellisment; Rhinestones, Black metallic thread

1 opmerking:

Rosina zei

Prachtig dit kaartje Judit...een heel gaaf modelletje

groetjes Rosina