donderdag 4 augustus 2016

Foxy Piep

* 22 augustus eerstvolgende verzamelbestelling *

Eva was gelijk verliefd op de Foxy Friend bundel, ik moet toegeven hij is ook wel erg cute hoor.
En ondanks dat de stempels hier gewoon op de planken staan, heb ik tot nu toe eigenlijk alleen de pons regelmatig gebruikt. Heel fout, daar moeten we dus nodig verandering in gaan brengen.

Van de week plaatste Lysette van Eekelen een foto van haar dierentuin, geponst met voornamelijk de Fox Builder en de Owlbuilder. Ik kan niet anders zeggen als geniale punchart! Wat een werk, maar wat een schatjes! Dank voor je inspiratie Lysette!


Ik heb dus wat pons huiswerk, een schatje heb ik al vastgelegd op papier, vond dit muisje zo schattig!



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Pool Party, Blushing Bride, Smokey Slate, A Little Foxy designer series paper stack
Stempels; Foxy Friends, Sentimenten
Inkt; Smoky Slate, Archival Basic Black
Ponsen, stansen; Fox Builder punch, 1/2 circle punch, Layering Circle Thinlits
Embellisment; Blushing Bride stitched ribbon 

Ook dit schattige muisje laat ik graag meedoen bij Stampin Your Way Challenge #43 "dieren"

Wat heb jij al gemaakt met deze veelzijdige pons?

1 opmerking:

Saskia Haller zei

Wat een mooi subtielkaartje, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog.